27 June, 2007

buna dimineatza .. a new day .. same shhhh :P

Pentru a nu mai stiu cata oara mi`am petrecut noptea intr`un mod foarte placut. Si nu, nu va ganditi la prostii :D... m-am uitat toata noaptea la filme cu colegul de camera "de imprumut".. ieftin oricum :))
A vazut careva "Independence day"? super filmul .. l`am revazut asear` si sincer chiar dak a fost pentru a 5 data : A MERITAT!
Vreti sa va recomand un horror/thriller bun? White Noise II .. de mult nu am mai vazut un film de genul asta asa de bun .. fara baltzi de sange interminabile .. fara chestii scarboase care sa te faca sa arunci monitorul pe geam de la etaju 7.. just good, plain old HORROR..
Urmatorul, printre pauzele de tzigara si umplerea halbei de bere (cu Cola), a fost TMF Year MiX 2006 - i just love MUZIC.. daca esti un fan al muzicii (bune ma refer) acest video mix tre` sa`l vezi neaparat.

No comments: