27 July, 2007

cafeaua si tzigara de dimineata

Ca in fiecare zi ma trezesc cu suntetul alarmei mele de la telefon, injunrand in gand intentia pe care o avusesem de a ma trezi la ora asta, care acum mi se pare mult prea matinala.
Nu mai conteaza acum sunt in picioare si desi se pare ca nu mai am control bun asupra functiilor corpului ajung intrun final in baie. Aahh.. apa si sapun.. much better.. dar acum ca imi dau seama cat de cat pe unde calc intervine dorinta arzatoare de tigari. Toti cei care fumati de mai bine de un an stiu ca stiti la ce ma refer. Te arde pe furnal si trebuie neaparat sa fumezi una.

Ce sa`i faci ma subjug viciului caut cu exces de zel pachetul si in timp ce`mi torn o ceasca de cafea imi aprind tzigara pe deplin satisfacut ca mi`am indeplinit ritualul de dimineata.

Nu`ti place ce fac. Critica`ma dar asta`s eu.

2 comments:

Marius said...

Da, Snap, o sa-ti fac review.

Marius said...

Oricum sa scrii un post dupa aia, vezi ca ti-em pus in lista de mess