31 July, 2007

Huligani la noi..? mai repede fraieri..

Am citit niste comentarii interesante pe ProTv.ro la adresa miscarilor violente din meciurile din prima etapa.. Imi place foltbalul sustin o echipa si eu la radul meu dar nu cred ca in sport este loc pentru ceea ce se intampla la noi pe stadioane sau in preajma lor. Poate ca nu avem pedepse suficient de mari. Pentru luptele Jandarmi - Suporteri Dinamo de la meciul Dinamo - Buzau nu s`a dat decat o singura amenda si aia in valoare de 100 lei . oO ... tare nu?

Un tip comenta la adresa articolului de pe site`ul ProTv :
meciul danemarca-suedia

de ando (29 iulie)

In minutul 89 un suporter danez intra pe gazon si da sa loveasca arbitrul. Arbitrul incheie jocul pe loc, scorul de 3-3 se termina cu 3-0 in favoarea Suediei, suporteruæl este arestat si risca inchisoare de pana la 3 ani, iar Danemarca trebuie sa joace urmatoarele meciuri la cel putin 450km departare de Copenhaga. A fost la noi un caz similar acu de curand cand suporterul a lovit protarul advers. Asemanare: 3 tari din UE, diferenta: 2 civilizate si una iesita din eopca de piatra. Bravo Romania!!


(o mica corectie am si eu.. stelistul nu l`a lovit pe portarul strain.. )
No More Comments. Va las pe voi sa trageti concluziile.

No comments: