30 July, 2007

din tampeniile mele...

Luna e sus pe cer de`o palma.. si acum numai la somn nu`mi sta capul... am un chef nebun sa iau masina si sa conduc toata noaptea ca un nebun. Vici, pasiuni .. un subiect tabu dar pe care nu pot sa nu`l ating mai ales ca asta`i blogu meu si pot spune ce vrea "pana" mea. Daca`i sare la creva smaltzu in urma opiniilor mele .. sa nu`l mai citeasca.
Revin la condus.. o da .. de mic copil am iubit masinile si viteza. Probabil ca imaginea unei Dacii Supernova (nu radeti) la 140 si ceva la ora in viteza a 5`a cu pedala la pamant imi da rush`ul ala de adrenalina pe care fiecare tanar tampitzel il cauta. Unii isi calmeaza nevoia asta jucandu`se Need For Speed sau uitand`u`se la un horror. Am trecut de faza cu jucatul undeva acu 3-4 ani iar la filmele horror am inceput sa rad in loc sa mai fiu speriat, cred ca sunt defect or something.
Asta e.. ce sa`i faci fiecare isi cauta un loc in care sa fie doar el.. inca care sa nu mai poarte mastile de zi cu zi. vine de la servicu/scoala schimba pe "masca" de familie. Insa cand faci ceva ce`ti place cu adevarat, privesti colectia de timbre/brichete/etc.. etc.., rasfoiesti paginile unui roman pe care`l devorezi din scoata in scoarta sau chiar calci pedala la maxim (copii nu faceti asta acasa), atunci esti doar tu si te simti linistit.. dar destul cu povetile .. ma duc sa fiu eu :)) .. mai vorbi maine .. aveti grija de voi si iubitziva mult =))

P.S. NU SUNT BEAT!!! =)) asa ma mai apuca pa mine din cand in cand.. acu am noroc ca am unde le pune .. ca de obicei toate tampeniile astea ramaneau aici sus in tartacutza mea :))

No comments: